niedziela, 30 września 2012

Rodzynki w Czekoladzie (Biedronka)

Cześć! Jestem Biedronka w Czekoladzie. Nie, nie! Rodzynka w Czekoladzie. A to moja siostra rodzynka. I jeszcze jedna siostra rodzynka... Jest nas wiele i jesteśmy pyszne!



Tak pewnie chciałyby reklamować się Rodzynki sułtańskie w czekoladzie z Biedronki. Ile w tym prawdy?




Cześć! Jesteśmy rodzynki
z Biedronki i jest nas dużo!

Fakty

     Opakowanie w kształcie walca, całkowicie przezroczyste - bardzo proste, ale pozwala zobaczyć zawartość. To od zawsze przykuwało mój wzrok. Cena 8,99 za pół kilograma - czyli jakieś 18zł/kg. Ogólnie całkiem nieźle.
     Czego ciekawego możemy dowiedzieć się z etykiety? Czekolada zawiera minimum 50,8% masy kakaowej. Czy to dobrze, trudno mi powiedzieć. Może ktoś z was wie, jaki ma to wpływ na jakość i smak czekolady?

Jedna rodzynka, dwie rodzynki,
trzy rodzynki... DUŻO rodzynek!!!

Opinie

     Otworzyłem pudełko i poczułem specyficzny zapach. Czy to aby na pewno naturalny aromat? Zanim zdążyłem go rozpoznać, szybko zwietrzał. Wziąłem rodzynkę i radośnie ją rozgryzłem. "Jak rodzynka" - pomyślałem. Była raczej przeciętna. Wziąłem kolejną, później jeszcze jedną, i jeszcze jedną... Wciągnęły mnie. Smak nie był porywający, ale jak to ze słodyczami bywa -  jak się zacznie, ciężko skończyć ;)
   
     Jeśli mam być szczery - na imprezę się nadają. Pół kilograma wystarczy, żeby zasłodzić sporą rzeszę osób, a w trakcie zabawy nikt nie będzie rozwodził się nad ich jakością. Jeśli jednak szukacie czegoś do pochrupania nie na ilość, lecz aby cieszyć się dobrym smakiem polecam skierować oczy w inną stronę. Zapraszam na Porzeczki Deco Moreno w Czekoladzie - poprzedni wpis.


1 komentarz:

  1. Rodzynki w czekoladzie to przysmak mojego dzieciństwa :). Od dziecka jestem wielką fanką czekoladowych smakołyków. Czekolady często używam w mojej kuchni do przyrządzania deserów. Ostatnio np. przyrządziłam pyszne gofry czekoladowe z serkiem mascarpone wg. przepisu znalezionego na https://wkuchnizwedlem.wedel.pl/. Gofry bardzo mi smakowały i spodobały się reszcie domowników. Szczerze polecam je każdemu :).

    OdpowiedzUsuń