sobota, 7 czerwca 2014

Kaufland - Kiełbaski wieprzowe z wołowiną


     Z wyglądu przypominają salami, mają dużo mięsa (94 wieprzowiny + 34 wołowiny + 25 słoniny wieprzowej na 100g gotowego produktu). Są dojrzewające, surowe, wędzone, suszone. A mimo to nie porywają. Dlaczego?

      W smaku nie są ani jak surowa kiełbasa, ani jak salami. To takie... mięsne paluszki o smaku mięsa i słoniny - tak można to ująć. Posiadają delikatny naturalny flaczek, który w miarę łatwo można zdjąć, ale są zjadliwe i z nim. 

Dla kogoś kto lubi i oczekuje salami - są jego kiepską podróbką.
Dla kogoś kto nie lubi salami - są do niego zbyt podobne. 

     Zdecydowanie nie przekonały mnie ani smakiem, ani ceną - bo za paczuszkę 160g przyszło mi zapłacić koło 8zł. Na plus można zaliczyć tylko dużą ilość mięsa na 100g gotowego produktu. Moja ocena - 5/10.

8 komentarzy:

  1. Taka ilość mięsa na pewno zasługuje na uwagę, z uwagi na fakt, iż większość mięsnych produktów ma zazwyczaj niewiele wspólnego z mięsem. Będę musiał spróbować tych kiełbasek:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak dla mnie są za*****te , suszone kiełbaski , bardzo mięsne. Znakomite na zakąskę , np do mocniejszego alkoholu , albo na szybko na zagrychę w drodze przed wyjściem do pracy.
    Ot takie kiełbaski o smaku salami.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie jestem za kupowaniem mięsa w hipermarketach.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakoś nie ufam tym wszystkim przetworom mięsnym sprzedawanym w Lidlu, Biedronce, Kauflandzie i innych dyskontach.

    OdpowiedzUsuń
  5. Mięsa w hipermarketach faszerowane chemią..

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie przekonują mnie wędliny z supermarketu

    OdpowiedzUsuń
  7. Doskonała wymiana szyby w oknie! Serwis wykazał się szybką reakcją, fachowością i konkurencyjnymi cenami. Teraz moje okno prezentuje się jak nowe.

    OdpowiedzUsuń
  8. Jeszcze nie miałem okazji testować tego produktu

    OdpowiedzUsuń