piątek, 17 sierpnia 2012

Delikatny jogurt Straciatella - Milsani

I cóż ja poradzę, że znowu opisuję nabiał? Tym razem byłem bardzo głodny i wybrałem bardzo duży jogurt. Można powiedzieć, że poleciałem na ilość, bo w cenie 6,30 za 1kg jogurtu można się spodziewać wszystkiego. Czekało mnie jednak miłe zaskoczenie. Delikatny jogurt Straciatella marki Milsani okazał się być doskonałym wyborem. Słodki, z kawałkami czekolady, duży i w dobrej cenie - czego chcieć więcej?







Przed jedzeniem. "Wyprodukowano w Niemczech" - czytam. Ciekawe co nasi zachodni sąsiedzi stworzyli... Duże pudełko, a właściwie wiaderko. Kolorem nie razi w oczy i to raczej dobrze, bo odblaskowy jogurt nie przypadłby mi do gustu. Opakowanie mieści aż 1000g jogurtu. Z otwarciem nie ma problemu, ułamujemy mały plasticzek, zdejmujemy przykrywkę i już możemy dobrać się do zawartości. Nakładając go do miseczki widzę, że ma konsystencję gęstej śmietany. W białej kremowej masie radośnie uśmiechają się kawałki czekolady. Zaraz zobaczymy, czy było warto wydać te 6,30...

W trakcie jedzenia. Mlask mlask mlask. (Łapczywie pakuję kolejne porcje do buzi. I dokłaaaaadka. I jeszcze raz...) Mlask mlask mlask.

Po jedzeniu. Zaglądam do pudełka i widzę, że została zaledwie połowa zawartości. Czy to możliwe, żebym wsunął na raz pół kilograma jogurtu? Delikatny jogurt Straciatella - Milsani jest po prostu pyszny. Konsystencję prawie że serka homogenizowanego zawdzięcza 5-procentowej zawartości tłuszczu. Jest idealnie wyważony pod kątem kwaśności i słodyczy. A do tego mamy jeszcze te pyszne kawałki czekolady. Osobiście jestem ogromnym fanem straciatelli w każdej postaci więc moja ocena tego produktu może być nieco zaburzona. Stosunek Jakość/Cena jest naprawdę wysoki, bo za 6,30 dostajemy solidną porcję pożywnego i smacznego jogurtu. Jeśli lubicie straciatellę choćby w połowie tak jak ja, to warto przejść się do Aldi po Delikatny Jogurt Straciatella od Milsani.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz