piątek, 30 listopada 2012

Aloe Vera - wcale nie taka prawdziwa...


Prawdziwa rozkosz, czy ponury niedosyt?


     Jakiś czas temu kupiłem w Biedrze półlitrową buteleczkę napoju z aloesem. 2,99 to niemała cena za  "napój". 6zł za litr to prawie zdzierstwo! No dobrze. Tak naprawdę, to nie wiem czy to zdzierstwo, bo nie wiem ile kosztuje prawdziwy napój z aloesem. Czy mam przez to na myśli, że 4fit aloe vera nie jest prawdziwy?

     "Mniam, glutek" - pomyślałem i wziąłem kolejny łyczek. Tak bowiem objawiała się obecność aloesu w napoju. To bardzo przyjemna sprawa - kawałki miąższu o konsystencji dojrzałych, rozdrobnionych winogron łaskotały w podniebienie, a następnie przesuwały się dalej by zniknąć w otchłani przełyku. I już. Napój się skończył. Jak smakował?

     Pamiętam konsystencję, smak również. Smak niestety średni. Ilość cukru w napoju była zbyt duża. Słodycz, słodycz, i nutka aloesu. No właśnie - aloesu jak na złość było niewiele - 2% soku, miąższu troszkę więcej. Jeśli ktoś nigdy nie próbował napojów z Aloesem, kupuje na własne ryzyko. Albo polubi i zacznie szukać porządnych produktów, albo się zniechęci. 4fit zwalił nieco robotę, na szczęście nie doszczętnie. Cóż - każdemu się zdarza. W tym przypadku nazwa Aloe Vera (co jak przypuszczam ma być rozumiane jako 'prawdziwy aloes') jest jednak nieadekwatna.

Dziś niestety - nie polecam!


4 komentarze:

  1. Nie wiem jak tu trafiłem ale bardzo mi z tego powodu miło bo ciekawy i interesujący blog jedyne czego mu brakuje to promocji : ) Aole vera znałem tylko z reklamy szamponów a tu widzę, że wciskają ludziom to nawet do picia..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ano wciskają, na szczęście ten nieudany produkt pojawił się tylko tymczasowo. Od tamtej pory go w sklepach nie widziałem ;)

      Dzięki za słowa otuchy, a promocja - jak na razie nie jest moją mocną stroną :)

      Usuń
  2. 2,99 za 0,5l to dużo? prawdziwy aloes kosztuje 5 złotych za 0,5l...

    OdpowiedzUsuń
  3. prawdziwy - owszem. za pół litra tego 3zł to stanowczo za dużo ;)

    OdpowiedzUsuń